יום שבת, 16 באפריל 2011

האם באמת צריך לנצל את כל ערוצי השיווק ברשת - או הגיגים על למה לא היה לי בלוג עד עכשיו...

הדבר הראשון שאני תמיד אומרת לתלמידים ונועצים הוא שאין סיכוי וגם אין צורך לנצל את כל האופציות של שיווק באינטרנט, אלא עדיף להכיר את כולן ומתוכן לבחור את המתאימות ביותר לנו ולעסק שלנו. כך אנחנו גם שומרים על מיקוד שמוביל ליותר אפקטיביות, וגם לא טובעים בתסכול ורגשות אשמה :-)

מתוך הגישה הזו הרגשתי עד היום בסדר גמור עם העובדה שעדיין אין לי בלוג, למרות שבמקרה שלי זה ממש מתבקש, והרבה פעמים דגדג לי בקצות האצבעות... אז עכשיו זה סופסוף קורה, וזה כיף ומרגש!

אני מאמינה שכאשר עושים דברים בזמן הנכון ובאנרגיה הנכונה הם יוצרים תוצאות מדויקות, ומאחלת לכולנו שנדע להקשיב פנימה, לזהות מה ומתי ליישם, איפה להניע מהלכים ואיפה להמתין בסבלנות, ובאיזה תדר אנו ניגשים לעשייה שלנו... מאחלת לנו שנחווה שמחה והתלהבות בתהליכי השיווק שלנו, וכמובן שנראה פירות בעבודתנו!

אז איך בוחרים את הערוצים הנכונים לנו לשיווק באינטרנט מכל האפשרויות הקיימות? על כך אכתוב בפוסט הבא...

שלכם באהבה,
תמר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה